La vârsta de cinci ani, Teodora Burz a decretat că trebuie să câștige proprii bani, așa că și-a însușit o mică parcelă din grădina casei părinților ei pentru a cultiva cu grijă și simț de răspundere vinete, roșii, ceapă și ardei. „Atunci mi s-a dezvoltat cel mai bine simțul competiției și al lucrului bine-făcut”, spunea Burz, pentru tirnaveni.ro. După „recoltă”, își ducea legumele la piața din Târnăveni, de una singură „Oamenii erau încântați să cumpere de la un copil, așa că eram prima care-și vindea marfa”, mai spune Burz, citată de aceeași sursă.
La începutul anilor 2000 Teodora Burz a pus bazele brandului de haine pentru bărbați Ziggo House, iar ulterior a lucrat pentru retaileri internaționali. De aproape șapte ani este country manager al Orka Holding (care operează magazine sub mărcile Damat, Tween și D”S) în România și se ocupă de marketingul și expansiunea grupului turc la nivel internațional, care deține în portofoliu peste 400 de magazine de modă pentru bărbați deschise pe aproape 40 de piețe.
„Eu nu am avut un mentor sau un model, dar cred că e bine să deschidem apetitul generației Z către oameni care au reușit, în măsura în care reprezentanții mediului de afaceri își doresc să se implice în orientarea noilor generații”, precizează Teodora Burz. În anul care tocmai a trecut spune că a investit atât financiar, cât și energie și experiență, iar pentru 2017 își propune o creștere de 30% a businessului pe care îl conduce.
CITEȘTE CONTINUAREA PE BUSINESS MAGAZIN